Dennis Geurts

RAADSLID

OVER DENNIS GEURTS:

Ons politiek en maatschappelijk landschap is veranderd. Niet langer leven wij in een samenleving waarin het bestuur kritisch naar zichzelf is, terughoudend is met de uitgave van belastinggeld en waar burgers meer inspraak hebben dan belangengroepen en non gouvermentele organisaties. Sinds 2020 heeft de wereld de grootste overdracht van geld gezien van de lagere inkomensklassen in de richting van megacorporaties en is het besteedbaar inkomen van burgers gedaald. Hiernaast stijgen de vaste lasten, stijgt de energieprijs en verschralen onze sociale voorzieningen.

De PVV vertegenwoordigend verwerp ik dit politiek landschap. De druk waar de samenleving onder staat, gevoed door zinloze discussies van rechts versus links waar burger tegen burger wordt opgezet heeft haar limiet bereikt. De burger verdient beter, meer dan lege beloftes en meer dan leeggeroofde zakken. Ik sta voor een kleine overheid, die niet tussen de burger en de vrijheid om te leven staat. Sinds jaar en dag is het bestuur er niet meer voor u, het wordt tijd dat hier verandering in komt en dat bestuurders hun verantwoordelijkheid nemen.